Účelem WEBSITE OPTIMIZATION bude přivést na webové stránky návštěvníky, bez návštěv je jakkoliv nádherný web nebožtík a bude na nic.Není směrodatné jestli návštěvník přichází z google, jsou i jiné vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., pak tuhle máte socialní sítě jako myspace, youtube, pinterest a miliony dalších možných zdrojů návštěvnosti.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a stále budou) Podmínkou seo, či spíše, faktory ovlivňující hodnocení internetových stránek a předně i jeho místo ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Na druhé straně v dnešní době už bude jasné, že vliv anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - verifikovaný skutečně. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Mohli bychom uvidět, že google klade hlavně největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.